top of page

Vanliga frågor

  • Kan jag returnera en produkt?
    Ja, kontakta kundtjänst så får du instruktioner om hur du går tillväga.
  • När levereras mina varor?
    Leveranstiden varierar från 1-3 arbetsdagar beroende på din leveransadress.
  • Hur mycket kostar frakten?
    Fraktkostnaden kostar 65kr per paket Expressleverans inom Stockholm kostar 165kr.
  • Hur vet jag om en vara finns i lager?
    Lagerinformation visas vid varje produkt, och det går inte att beställa produkter som ej finns i lager.
  • Det står "SLUTSÅLD" på en produkt. Kommer den att komma in igen?
    Ja, den kommer normalt in igen men leveranstiden kan variera. Produkter som utgått ur sortimentet försvinner helt från sidan.
  • Går det att välja en annan leveransadress än där jag är folkbokförd.
    Ja, du kan välja en separat leveransadress.
  • Hur vet jag att min order är mottagen?
    En bekräftelse visas när du slutfört ditt köp och du får även en orderbekräftelse via mejl.
  • Hur gör jag för att reklamera en produkt?
    Skicka e-post till lekotic@gmail.se med ordernummer, produktens artikelnummer och vad felet är (bifoga gärna en bild på felet om du har möjlighet) så kontaktar vi dig så fort vi kan.
  • Det är skador på varorna som jag har hämtat ut från PostNord, vart ska jag vända mig?
    Visa skadan för ombudet. Ta sen kontakt med vår kundtjänst så hjälper vi dig!
  • Måste jag logga in eller skapa ett konto för att kunna handla?
    Nej, du kan handla utan konto.
  • Jag vill byta en vara, hur gör jag?
    Kontakta kundtjänst via telefon: 0737771766 eller via e-post: lekotic@gmail.com Vi kan inte ta emot varor som skickas mot postförskott!
  • What is an FAQ section?
    An FAQ section can be used to quickly answer common questions about you or your business, such as “Where do you ship to?”, “What are your opening hours?” or “How can I book a service?” It’s a great way to help people navigate your site and can even boost your site’s SEO.
bottom of page